Pages

Wednesday, August 14, 2013

WATER TANK GOJES DARI MENANG GLASSWARE

Yuhuuuu raya masih muda..ewahh. so mesti ada yang plan-plan nak buat open house.. apa kata tahun ni buat kelainan skit utk bekas letak air.. kalau sebelum-sebelum ini uols guna bekas air yang plastik tu kan..so ape kata kali ini kite kasi tukar skit..
Uols try pakai bekas air water tank yang pelbagai corak, bentuk dan saiz ni dari Syarikat Menang Glassware. Ni terbaru tau... lepas menang keluarkan jenis macam ni  maka ramai la yang meniru jual jugak bekas air ni.. untuk kepuasan, beli yang original hanya dari stokis dan pengedar Syarikat Menang Glassware yang SAH sahaja k..

Untuk mereka yang berada di sekitar Johor Bahru, Nusajaya, Gelang Patah, Skudai, Tampoi yang nak order bekas air macam ni, nak belek2 katalog, jom kunjungi kedai kami di TAMAN NUSA IDAMAN, NUSAJAYA, JOHOR. tak jauh dari jusco bukit indah.. taman sebelah taman bukit indah. :)

Untuk uols yang perlukan online, kami boleh bantu anda untuk dapatkan water tank ini hanya secara online. Kami courier ke seluruh semenanjung Msia.. Untuk sabah & Sarawak cas couriernya ada mahal sedikit. Jika bersetuju, kami akan bantu anda juga..!!

So jom cuci mata..!! 


**harga mengikut katalog. dan untuk cas penghantaran adalah RM20 - RM25(item kembar) untuk seluruh semenanjung Msia. Untuk pertanyaan lanjut boleh hubungi 010-7602010.










No comments :

Post a Comment