Pages

Wednesday, May 15, 2013


hai..salam sayang semua.. :)

fuhhhh..lama sangat2 saya tak update blog kesayangan ni...ermmm 1stly mintak maaf sangat2 pada sesiapa yang mengunjungi blog saya utk nak lihat katalog2 baru or nak cari2 barang keperluan perkakas dapur.. Kedai online kami masih aktif.. kami masih beroperasi..cuma saya tak sempat nak update di blog. saya aktif di FB page kami di https://www.facebook.com/PingganMangkukOnlineHamliana?ref=hl
pelbagai update terkini mengenai set-set pinggan mangkuk terkini dan update tentang promosi. :)
so uols sape yang leh bukak FB tu jom ramai2 like page saya k..haaa nt leh dpt info latest..

Tak lama jer lagi kita nak masuk Ramadhan n lepas tu syawal kan..so mesti ramai yang cari-cari set -set baru utk pinggan mangkuk, buffet dan sebagainya..
Dan atas permintaan Corelle Asia yang sgt2 memberangsangkan..coming soon akan kami bantu anda utk mendapatkan set-set Corelle pilihan serta Casserole Corningware.
Ynag menjadi pujaan ramai tu.. :)

So jom pantas tuntas! LIKE PAGE sekarang.. :)
https://www.facebook.com/PingganMangkukOnlineHamliana?ref=hl




Ok uolss...nt sy akan upload gmabr k... syg uolss...! :)

No comments :

Post a Comment