Pages

Wednesday, January 15, 2014

BELI LUMINARC CHERRY BLOSSOM 33 PCS DINNER SET DAPAT FREE RICE COOKER!!

hi semua... :) cherry blossom..cherry blossom... memang cute n manis sangat set ni tau..pinky gitu.. bunga-bunga kecil bewarna pink. 
Set Cheery blossom ni adalah set terbaru dari Luminarc. Khas untuk asia..Set ini adalah set hidangan untuk 6 orang. Untuk uols yang mencari set hidangan berkualiti, ringan, tahan lasak salah satu yang saya leh cadangkan ialah set hidangan jenama Luminarc ini..kalau dulu-dulu mak-mak kita panggil pingan arcopal. Yes betul...Luminarc ni dulu dikenali sebagai arcopal. Dibuat oleh ARC International.. Wah saya plak over2 nak citer pasal ARC ni..macam ler ade share.. :P hehehe..

Ok..yang paling best nak bgtau ni..kepada semua yang membeli set hidangan Cherry Blossom 33 pcs ini sehingga 1 Februari ini kami nak hadiahkan Periuk Nasi 2.8L jenama ELBA. Khas untuk pelanggan-pelanggan Hamliana Kitchenware atau PingganMangkukOnlineHamliana . Untung kan...dah beli set pinggan mangkuk baru..dapat plak periuk nasi baru. Masak lauk ..makan dengan nasi panas-panas guna plak pinggan Cherry Blossom, memang terangkat. :) :) 

Ok jom kita cuci mata tengok kecantikan dan kejelitaan set hidangan Luminarc Cherry Blossom ni k...kalau ada yang dup dap dup dap jantung tu..tarik nafas..senyum....terus amik handphone dail 010-7602010 / whatsapp 017-7203640 untuk booking. Bukan apa...nanti kalau stock dah abes..promosi free gift dah abes, gigit jari plak..serius ni..sebab kadang-kadang ade customer yang lambat confirmkan booking, then nanti promosi dah abes, dia baru nak kol untuk order.. huhuhu tak dapat ler nak menolong..
so if berkenan..sesuai dengan jiwa.. :) terus jer contact ok..tapi serious buyer jer tau.. no no no say no to backout buyer. sebab saya is serious seller. :) 

Khas untuk anda yang bercita rasa tinggi.. :) :) Luminarc Cherry Blossom Dinner Set

Si cantik manis... :)


Luminarc Cherry Blossom bringing delight to your dining..


Tea Set Cherry Blossom

So dah tengok dah... :) amacam..dup dap dup dap tak..? :)
Ni details kandungan setnya k..
6 pcs dinner plate
6 pcs soup plate
6 pcs dessert plate
6 pcs cup
6 pcs saucer
1 pc salad bowl
1 pc teapot 1.3L

Set Cherry Blossom ini hanya RM 790 sahaja dan penghantaran RM 35 sahaja.

dan..
               dan..
                                 dan...
kami nak bagi FREE GIFT 1 unit ELBA 2.8L Rice Cooker
haaaa best tak hadiah kami.. :)
yang ni ler...




ok uols yang gojes...if berkenan, jom terus booking sekarang k..
SMS/CALL 010-7602010 
WHATSAPP 017-7203640

No comments :

Post a Comment