Pages

Tuesday, August 12, 2014

DOORGIFT MURAH, BUDGET DAN EKSKLUSIF UNTUK PERKAHWINAN _2014

Salam sayang semua...

Kami mula buka tempahan untuk doorgift / cenderahati untuk majlis-majlis anda. Doorgift dari kami ini siap lengkap dengan kotak hadiah yang dah memang cantik.. Tak perlu susah-susah lagi nak decorate or nak tambah apa-apa...Jimat kos kan.. :) Kalau paling tak pun, korang just tambah sticker jer tampal kat atas kotak tu.. Sticker "Terima kasih" dari pengatin gojes. ;)

Sebenarnya kami ada pelbagai range harga untuk doorgift..dari mahal hinggalah kepada harga yang murah.. Tapi untuk posting kali ini, kami hanya fokus untuk mereka yang nak mencari doorgift yang nampak eksklusif tapi harga murah.. Di mana semua doorgift berikut adalah bermula dari harga serendah RM 1.95 hingga RM 2.99 sahaja.

Material untuk semua doorgift ini adalah kaca. Ada yang bentuk mangkuk , mangkuk siap tutup, bentuk ice cream cup dan lain-lain. Pendek kata..jika tetamu dapat doorgift kita ini, InshaaAllah kebanyakkan mereka akan guna doorgift yang diberi ini. Buat letak sambal belacan ke...sambal kicap ke.. :) Setiap kali orang guna mesti diaorang akan ingat majlis kita.. Best kan....

Janganlah sebab nak cari yang murah sangat...kita sampai bagi doorgift yang memang orang tak guna, atau dapat jer nanti orang buang doorgift tu sebab tak boleh guna..atau buat menyemak rumah.. kan tak best.. 
Sekali seumur hidup..kalau boleh kita buatlah mereka mengingati kita..

Kami akan bantu anda untuk dapatkan doorgift ini secara online keseluruh Malaysia atau offline jika anda disekitar JB. 


















Macam mana? cantik kan...senang pun senang... ada budget lebih, just tambah gula-gula or cookies dalam bekas-bekas gift ni.. 

Untuk testimoni atau pun posting-posting tentang doorgift sebelum ini. Terutamanya utk yakin kan sis yang nak dapatkan doorgift secara online.. :) 

>> Tempahan doorgift majlis di Brunei. 
>> Tempahan doorgift online ke Tangkak.
>> Tempahan doorgift online.

Ok, jika ada sebarang pertanyaan atau berminat nak tempah untuk majlis anda. Boleh terus>>>>

WHATSAPP 017-7203640
SMS/ CALL : 010-7602010



Selain bayaran melalui online banking Maybank, CIMB dan RHB , kami juga menerima bayaran melalui PayPal dan Kad Kredit. Semoga ia membantu memudahkan urusan anda! :)


PayPal Acceptance Mark

1 comment :