so kebanyakan nyer berkisar dengan "FRAGILE ITEM" or bahan mudah pecah..A.K.A kaca..
cabaran dalam bisnes genre ni?? ceh dah mcm genre lagu plak..:)
ermm cabaran nyer ialah PEMBUNGKUSAN FRAGILE ITEM supaya BARANG FRAGILE tu sampai dgn sempurna pd customer....
hmmm..mmg agak susah...n rumit..sebab kami nak seboleh-bolehnyer barang yang customer beli tu smpai sempurna...n hati gembira..customer gembira..kami 1000 kali lagi GEMBIRA.. :p
mmg agak susah nak yakin kan customer ms mule2...n kami jugak xleh nk wat ape2..sbb kami dh berusaha sehabis baik utk memastikan barang2 fragile tu sentiasa selamat hingga smpai kpd customer...
CUMA...kami tak bertanggungjawab ke atas kerosakan yang berlaku sepanjang process penghantaran di lakukan oleh pihak COURIER yang kami lantik...sebab kami juga tak mendapat apa2 warrenty utk semua fragile item kami...kami x boleh tuntunt ape2 ganti rugi dari mereka...
Tapi...mcm yang sy ckp.....kami mmg menjaga kualiti perkhidmatan kami....kami mmg akan membungkus semula fragile item yang customer order...
dan setiap kali hantar....hati akan dup dap dup dap.....serius ok....huhuhuhu..
and..bile customer msg barang dah sampai selamat baru la hati rase LEGA xterkira.... :P
Syukur sgt2 pd Allah.... :)
mmg ssh nk describe dgn kata2....
No comments :
Post a Comment