Pages

Tuesday, October 29, 2013

CENDERAHATI A.K.A DOORGIFT..Alhamdulillah kami semakin diberi kepercayaan

hi uols..bercakap pasal majlis kawen org kita ni..melayu..mesti tak lari dari doorgift atau "berkat" la senang cakap..hehehehe orang johor selalu panggil doorgift tu "berkat" jer..

Alhamdulillah...kami di Hamliana Kicthenware a.k.a semakin diberi kepercayaan untuk membantu mereka yang mencari doorgift dengan harga berpatutan secara online dan offline..

Sangat2 bersyukur.. :) dan berterima kasih ke atas kepercayaan yang diberikan.. Yela.. tak dinafikan..kita sebagai manusia biasa tak lepas dari perasaan takut ditipu dalam urusan jual beli online..
Niat kami adalah untuk membantu anda, memudahkan anda untuk mendapatkan cenderahati dengan harga berpatutan..untuk online, kami ingin memudahkan anda untuk survey, atau tak sempat nak kelaur cari..kami akan bantu untuk dapatkan secara online..
Semoga Allah memudahkan segala urusan kita bersama..dan menjaga hati kita..menjauhkan diri kita dari mereka yang menipu..

Kami menawarkan doorgift murah dari harga serendah RM1.95/pc. Untuk mereka yang berminat untuk kami bantu..boleh terus hubungi kami.. :)
0107602010 - call/sms
0177203640 -whatsapp 




Kotak hadiah yang menarik


Proses menyiapkan untuk penghantaran kepada pelanggan online

Proses menyiapkan untuk penghantaran kepada pelanggan online

No comments :

Post a Comment