Pages

Monday, October 28, 2013

Salam perkenalan... :)

hihihihi tajuk macam dah basi kan... :P yela..berblog dari 2010..tapi dah 3 tahun berlalu baru la nak hulurkan salam perkenalan..
Saya mintak maaf sangat-sangat andai terlewat..tapi sebelum lagi terlewat atau tak sempat..saya nak hulurkan salam perkenalan..salam persahabatan untuk semua yang sedang mengunjungi blog ni..atau pernah membaca blog ni..atau pada mereka yang pernah berurusan jual beli dengan saya..
hehehehe..
bukan ape...awal2 tu niat nyer aje jer nak cube berblogging...then nak cuba bisnes online..then makin lama makin seronok..tapi masih malu nak introduce diri sendiri..malu..malu.. sikap negatif kan..? jangan ikut tau.NOT GOOD.
saya malu nak expose diri saya..saya rendah diri..serba serbi la..so wat keputusan tak nak dedahkan profile sebenar..
TAPI bukan niat nak menipu tau..no..no..no.. Tak de nak tipu2 dalam urusan jual beli saya...seikhlas hati memang niat nak membantu orang ramai dapatkan pinggan mangkuk secara online..
Cuma saya malu jer..hehehehe..

tapi sekarang dah kikis sikap malu tu...jom kita berkenalan..and paling penting nak ucapkan JUTAAN TERIMA KASIH pada semua yang pernah berurusan dengan saya..pada yang sudi kunjungi blog yang serba kekurangan ni..TERIMA KASIH..:)

ok kite nak start dr mane ek.. ermmmm ok..nama saya Nordiana Jamrah :) berumur 30 tahun..hahaha dah tua kan..then ibu kepada 2 orang hero yang sedang giat membesar aktif..fewwww..
dan isteri kepada suami terchenta Hamli Kasnin..
sy yang demoks. :P




buah hati pengarang jantung..2 hero.
iman n hazim
siapa yang pernah datang kedai mesti setuju hero-hero ku ini super lasak..huhuhu


dan ini lah ibu kesayangan...saya ade dia jer...

ok la..setakat ni dulu..nanti free2 kita sharing lagi k..
tq uols..sudi melawat blog yang sedikit kucar kacir ni...kehkeh..




No comments :

Post a Comment