Pages

Wednesday, October 23, 2013

FOOD WARMER CASSEROLE GOJES SANGAT :)

uols... kalau tengok kat katalog tak la nampak cantik sangat bekas makanan dengan set pemanas ni..tapi bile tengok live memang jatuh hati..
saiznya besar...yang saiz sedang pun agak besar..
food warmer casserole ni dilengkapi dengan rak berkaki..dan siap ade bekas letak lilin untuk panaskan makanan dalam tu..
tapi casserole ni tak boleh digunakan didalam oven dan microwave tau..

dia ade 2 saiz... yang besar tu saiz lebih kurang 4 Liter lebih dan yang saiz sedang plak 3 Liter lebih, Kirenya memang berbaloi la..
baru-baru ni ade sorang customer India, beli banyak set terus untuk hidangkan makanan semasa Deepavali ni..kan...cantik..seragam kan..bile hidang dengan bekas corak yang sama memang nmapak cantik sangat..

ok harga plak... :) untuk yang bersaiz besar tu hanya RM88 jer/set dan saiz sedang plak RM78/set.
Untuk yang berada di sekitar JB, Nusajaya, Gelang Patah, Tampoi yang nak datang tengok2 dulu..pegang2..jom la terus kunjungi kami di Tmn Nusa Idaman.

Untuk yang jauh,...jangan risau..macam biasa dapatkan secara online dari kami..kami akan hantarkan dengan cas penghantaran yang minimum. 

Ok jom kite cuci mata.. :)


Kiri : Saiz kapasiti 4.5 Liter RM88 dan penghantaran hanya RM15(SM)
Kanan: Saiz kapasiti 3.5L RM78 dan penghantaran hanya RM15(SM)
>
>
Pandangan tepi plak.. :P


haaa korang dah tengok dah...? amacam..? special kan..? memang gojes sangat tau..kalau buat mee rebus ke..kuah nya boleh bubuh dlm tu..ermm macam-macam la boleh..

Kalau rase2 jatuh hati..berkenan nak memilikinya boleh terus tempah sekarang tau..kadang2 kalau lambat memang xde stock.
Untuk order boleh terus SMS 0107602010 /WHATSAPP 0177203640. 
Boleh tengok cara pembayaran dan terma syarat pembelian kat SINI k..

Atau uols boleh terus isi order form ni..

No comments :

Post a Comment