Pages

Friday, December 13, 2013

DYNASTY GOLD DINNER SET - GOLD LINE SERIES DARI GIACOMO

Ok.. rentetan dari Sales hujung tahun ni.. dah lame dah update kat sini , tapi tak sempat-sempat nak update kat blog...

If uols sedang mencari-cari dinner set yang simple, putih dan harga berpatutan, saya boleh suggest kan Dynasty Gold Dinner Set 47 pcs ni.. Set ini adalah dari Giacomo. Materialnya adalah Fine Porselain. Permukaannya licin dan berkilat. Memang nampak agak mewah walaupun harganya berpatutan.. Untuk set ni, part paling saya suka is dia punyer teko. Teko dia jenis teko "buncit". Nampak classy gitu... 

Untuk promosi hujung tahun merangkap clearance stock ni, kami nak bagi discount 27% untuk set ni. Rugi sangat if korang tak grab offer ni.. Stock offer sangat-sangat terhad. Pat-pat siku lipat, siapa cepat dia dapat. :)

ok..ni gambar katalog untuk set ni.
Harga biasa RM 534

Disebabkan meja kat kedai ni tak muat nak longgok set ni untuk saya ambil gambar, so saya amik gambar set ni kat lantai jer... huhuhu..dengan pengcahayaan yang agak kurang. Tapi sebab nak tunjuk kat uols.. saya amik juga..khas untuk uols tau.. :)
Lupa nak cerita.. set ni hidangan untuk 8 orang tau.. bukan 6 orang macam lain-lain dinner set. So dengan discount dan harga after discount ni memang sangat-sangat BERBALOI la kan...? Untung sangat siapa yang grab penjimatan ni... Raya lambat lagi...?? Tak pe lah... beli sekarang pun bukan set ni busuk pun.. still leh pakai lagi if uols nak pakai untuk raya.. Yang penting rebut dulu harga ni..
Ok jom cuci mata tengok gambar set yang sebenar..

 Dynasty Gold Dinner set. Amacam..?? :)


 Eksklusif kan..


Haaa ni ler teko dia.. saya suka! :) korang suka tak..?

Harga biasa RM 534
Discount 27%!!
Sekarang HANYA RM 389.80 sahaja..

Penghantaran..?? Set ni memang agak berat dan kandungan nya yang banyak..so honestly cas penghantaran nya agak mahal sikit skang ni.. Cas penghantaran RM 60 (SM).

Sebelum ni set ni dah pernah menemui puan empunya kat Perlis, Melaka dan Pahang,, And sekitar JB. If korang rasa berbaloi nak grab boleh jer terus inform saya k... :)

Untuk uols yang sekitar Johor Bahru, boleh terus call untuk confirm kan booking, and terus pickup kat kedai kami di Tmn Nusa Idaman, Nusajaya Johor.

SMS/CALL 010-7602010
WHATSAPP 010-7203640

If korang nak tau lain-lain punyer promotion jom cepat-cepat klik PROMOTION END 2013 ni k... 

No comments :

Post a Comment