Pages

Wednesday, December 18, 2013

SHAKLEE.. KENAPA SAYA JUAL PINGGAN TAPI JOIN SHAKLEE??

Salam kasih sayang semua.. :) 
Petang-petang ni saya nak kongsikan..nak sharing skit..kenapa saya jual shaklee jugak?? ada kwn2 yang tanya..kate jual pinggan mangkuk..kenapa jual shaklee..?? Tak hilang FOKUS ke?? Tapi sebenarnya saya tak JUAL pun..hanya membantu mereka yang nak dapatkannya..:)
Tak da kenapa....saya join shaklee sebab memang saya ada mengamalkan pengambilan beberapa supplement untuk diri, anak-anak, suami dan mak..dan dengan system perniagaan Shaklee yang sangat-sangat mudah serta produk yang baik, maka saya pun terbuka hati untuk membantu orang lain..if ada yang mahu dapatkan supplement-supplement dari Shaklee.. Saya tak jual pun... hanya membantu..Terlanjur di kedai, saya pun offer la kepada mereka yang datang ke kedai, atau agen-agen jika mereka mahu dapatkan Shaklee, saya boleh tolong..Untuk mereka yang berada di sekitar NUSAJAYA, GELANG PATAH, BUKIT INDAH, JOHOR BAHRU boleh jer calling2 saya untuk Shaklee anda. 
Dan semestinya untuk semua pelanggan-pelanggan / pengunjung blog ini yang nak dapatkan mana-mana supplement Shaklee, uols BOLEH dapatkan dari saya secara ONLINE. haaaa semua nya di hujung jari... sambil membeli pinggan, sambil dapatkan supplement untuk kesihatan badan. Kalau dah terlanjur membeli kitchenware, boleh la FREE penghantaran untuk SHAKLEE. :) Best tak..?

Sebab lain..Shaklee mempunyai sistem bisnes yang bagus dan mudah..Ianya memang sistem MLM (Multi Level Marketing) and korang nak tau tak.. SHAKLEE adalah MLM pertama saya sebelum tupperware. Apa yang saya kaji dan fahami dengan sistemnya bersih. Ada prosuk yang bagus untuk pengguna. Bukan semata-mata menjual networking. Dengan Shaklee, kalau uols rajin, uols akan dapat lebih...kalau goyang kaki memang tak dapat ape2...dan tak de istilah nak beli-beli pangkat.
So kita yang tentukan brapa bonus yang kita nak.... 2 angka, 3 angka, 4 angka, 5 angka, 6 angka??

Sebab terkahirnya..saya aktif untuk bisnes Shaklee sebab ada MENTOR. Untuk berjaya, kita perlu ada mentor. Duplicate apa yang mentor kita buat untuk berjaya..InshaaAllah kita terpaksa berjaya macam dia.
Kedua-dua bisnes yang saya ceburi, Alhamdulillah...ada mereka yang sudi menjadi mentor saya untuk saya rujuk. 

Dengan mentor dan supporting group yang bagus, kita akan di bimbing sebaik mungkin...Untuk uols yang masih tercari-cari nak bisnes apa... tak tau nak start camne.. tapi nak bisnes.. Tinggalkan PULAU ALASAN! Dan boleh mulakan sekarang. Jom sertai saya dan rakan-rakan lain dalam group yang sangat membantu. InshaaAllah kita akan diberi tunjuk ajar sebaik mungkin. Cuma TINDAKAN saja yang membezakan hasil kite..

Boleh calling2 saya k.. :) 
diana 010-7602010 / whatsapp 017-7203640 
SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR 1030612



No comments :

Post a Comment