Pages

Wednesday, June 18, 2014

KUIH RAYA ONLINE_HAMPER RAYA ONLINE

Bahang hari raya sudah terasa. Kami di Hamliana Kitchenware akan bantu sis semua untuk dapatkan kuih / cookies raya secara online.

Cookies / kuih raya dari kami ini tidak kurang hebat rasanya..wallah.Bekas penjual kuih raya di bazar terkemuka di JB juga mengakuinya. 
.Alhamdulillah...setiap mereka yang telah membeli dan merasakan sendiri kuih raya ini mengakui kesedapannya.. Jika sebelum-sebelum ini sis kelam kabut nak bagi kuih raya kepada mak mertua / mak sendiri sebab balik raya di kampung gilir-gilir..atau pun sis tidak dapat beraya di kampung.. jangan risau..pada tahun ini, kami inshaaAllah akan cuba membantu sis semua untuk mudahkan urusan pembelian kuih raya secara online.. Tak perlu bersesak-sesak, berpanas-panas atau membazir masa cari parking semata-mata nak membeli kuih raya. Jom tahun ini kita ubah! Bagi ibu mertua kuih raya secara online. Mesti dia terkejut kan.... :)

Atau pun jika anda mencari hamper untuk diberikan kepada sahabat handai, saudara mara, ibu bapa atau client. kami juga boleh bantu anda untuk pembelian hamper kuih raya secara online. Terdapat beberapa pakej hamper yang mengikut kemampuan dan budget anda.

Terdapat beberapa jenis kuih raya yang terbaik yang telah kami pilih untuk anda semua.... Ianya memang sangat berbaloi untuk dimiliki kerana ia diperbuat daripada bahan-bahan terpilih, bermutu dan semestinya halal. 

Untuk pakej kuih raya, kami ada buat pakej RM 100. Di mana dengan RM 100 itu sis akan dapat 4 jenis kuih yang sis boleh pilih sendiri dari katalog di bawah. 
Untuk penghantaran pula, hanya RM 12 sahaja untu kawasan bandar atau pekan. **
Dan jika alamat untuk dihantar itu pedalaman (out skirt area) , sis hanya perlu tambah RM 13 sahaja lagi. Kerana untuk menjamin mutu kuih yang sampai itu, kami hanya menggunakan perkhidmatan courier swasta yang kami telah lantik.

Tapi sis.. jika sis nak tambah sehingga 6 jenis kuih, kos penghantaran juga masih sama iaitu hanya RM 12 sahaja** (Bandar/ pekan)

Jika sis keliru dan masih da yang kurang jelas, boleh terus hubungi kami ya untuk penjelasan terutamanya tentang kos penghantaran ke kawasan luar bandar / pedalaman.

SMS /CALL 010-7602010 / WHATSAPP 017-7203640

 boleh pilih nak yang mana.


 Almond London
Bahan: Coklat yang berkualiti , 1 biji badam dalam setiap cup dan saiz roti/doh yang sama.
RM 25 / bekas 
(kuantiti 48-50 biji / bekas)


Crunchy Crunch
Bahan: bertih beras, gajus berkualiti, coklat putih, badam berkualiti dan coklat chip
RM 25 / bekas
(kuantiti 38-40 biji)

Famous Almond
Bahan: Cornflakes , coklat putih, serbuk koko, badam
RM 25 / bekas
(kuantiti 50-52 biji)


Marble Shortbread
Bahan: coklat yang berkualiti tinggi, kombinasi roti dan badam hancur, coklat putih
RM 25 / bekas
(kuantiti 40 biji)

Tart Gulung Nanas
Bahan: Jem nanas gred A, adunan menggunakan butter 
RM 25/ bekas
(Kuantiti 45-47 biji)


 Popia Mini Gulung
Bahan: udang kering, kulit popia berkualiti, cili
RM 25/ bekas
(berat 400 gram)

Tops Crispy
Bahan: Cornflakes, coklat putih, coklat cip
RM 25/ bekas
(kuantiti 58-60 biji)


Anda boleh pilih mana dan terus hubungi kami.. :) atau jika anda di JB, boleh tempah dan nanti boleh self pikup di kedai kami ya.

SMS/CALL 010-7602010 / whatsapp 017-7203640

Di bawah ini pula, contoh-contoh pakej hamper yang kami tawarkan untuk anda. Harga pakej hamper dari serendah RM 60 sahaja. 

Nota: masa ambil gambar untuk katalog hamper ini, belum lagi ada isu halal Cadbury. Jadi nanti kami akan gantikan coklat cadbury dengan yang lain ya. :)

Untuk anda yang ingin membuat tempahan hamper hari raya boleh terus hubungi Puan Sue 019-756 9216 atau boleh hubungi kami juga di 010-760 2010. 





Tempahan hamper raya eksklusif dibuka sekarang. 
Penghantaran PERCUMA di sekitar JB.

Hubungi 
Puan Sue 019-756 9216





Tempahan katering sate / sate mentah 
terus hubungi team Sate Idaman
016-749 9478

No comments :

Post a Comment