Pages

Monday, June 9, 2014

SATE... SIAPA RAKYAT MALAYSIA YANG TAK SUKA SATE...?

Ada tak yang tak suka sate..? :) rugi nya siapa yang tak suka tu... kan...
Ok..ni nak tolong promosikan... kepada penggemar-penggemar sate.. atau pun.. uols tengah nak cari port tempat makan sate yang baru especially di sekitar JB-NUSAJAYA-GELANG PATAH-SKUDAI-TAMPOI..

Atau uols ada plan-plan nak buat majlis berbuka puasa beramai-ramai di opis / surau/ rumah atau plan untuk majlis rumah terbuka ke....atau uols ni person incharge untuk bahagian F&B (food n beverages) hotel / restaurant / bistro / cafe yang sedang survey-survey pembekal sate mentah untuk supply buffet ramadhan ke..boleh la terus hubungi stall sate ini. SATE IDAMAN namanya.. :)

Selain menjual sate seperti biasa, Sate Idaman ini menyediakan perkhidmatan membekalkan sate mentah untuk kenduri  atau apa-apa majlis keramaian yang korang nak feeling-feeling nak bakar sate sendiri... 
hehehe suka nak main baka-bakar kan... 

Atau mereka juga menerima tempahan sate siap. Maksudnya sate yang siap di bakar dan lengkap dengan kuah kacang, timun dan bawang untuk apa-apa majlis. 
Dan khas untuk tempahan yang banyak seperti catering/ hotel / restaurant mereka juga menyediakan FREE "food tester" untuk uols rasa sendiri.. :) 

Jadi..kalau sebelum ini uols yang berada di sekitar JB-NUSAJAYA-GELANG PATAH-SKUDAI pening-pening lalat nak pikir mane nak cari sate best..mana nak tempah sate mentah coz nak main bakar-bakar sate dengan famili..mana nak cari pakej katering sate untuk jamuan...sekarang tak payah pening-pening ok...

InshaaAllah team SATE IDAMAN akan sedaya upaya cuba untuk penuhi segala tempahan uols dan bantu uols untuk sediakan menu paling best meletop untuk para tetamu. 

Menu Sate: 

Sate Ayam , Sate Daging Lembu, Ketupat, Kuah Kacang, Bawang dan Timun.
Sate Kambing atas permintaan.


Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi 016-7499 478 atau email : sateidaman@gmail.com



No comments :

Post a Comment