Pages

Monday, June 16, 2014

VITRO WHITE FIREPROOF CASSEROLE MADE IN FRANCE

Salam sayang semua.... :) Khas untuk yang sedang mencari-cari periuk baru.... tapi nak cari jenis periuk kaca atau casserole. Boleh lah pertimbangkan set-set terbaru ini sebagai pilihan. Terbaru.. VITRO AMBER CASSEROLE. 

Kalau sebelum ini ada VITRO AMBER, sekarang yang terbaru adalah set casserole serba putih ini.Ianya sangat menarik bagi mereka yang sukakan warna putih, simple dan mahu dipadankan dengan set kabinet dapur yang serba moden. 


Koleksi casserole Vitro Amber ini adalah diperbuat dari kaca berkualiti buatan Perancis dari ARC International. Ianya boleh digunakan untuk memasak terus di atas api dapur dan juga boleh digunakan di dalam microwave dan oven.


Terdapat 3 jenis saiz iaitu 1.5L, 2.5L dan 3.5L dan setiap periuk lengkap dengan penutup kaca tembus pandang. Yang pastinya membuatkan periuk kaca ini lebih sempurna. Yang menariknya lagi, anda boleh padankan periuk kaca ini dengan "steamer basket" atau kita panggil pengukus. Wahhh amacam?? best kan..

So boleh jadi dual function. Jadi periuk dan boleh juga jadi pengukus.

Kalau dah periuk cantik...apa lagi..senanglah nak menghidang. Kita juga boleh gunakan terus periuk ini untuk menghidang makanan. Tak delah sibuk-sibuk nak salin-salin bekas untuk menghidang. 


Ok..jom kita cuci mata tengok-tengok koleksi terbaru ini. Jika ada yang tertambat hati..dan plan nak pakai sebelum raya...Kami di team Hamliana Kitchenware mohon agar anda buat tempahan awal..untuk mengelakkan daripada sebarang kesulitan atau kelewatan temapahan. Berdasarkan pengalaman yang lepas-lepas...ada juga yang nak pakai raya..tapi 4-5 hari sebelum raya baru nak order...

Ok...tahun ini sis order awal-awal ya... :) inshaaAllah kami akan bantu sis semua dapatkan periuk kaca idaman hati. :)



 1.5L Casserole with cover
Harga asal RM 122.50 
-20% Now only RM 98.00
Penghantaran RM 15 (SM)


 3.5L Casserole with cover
Harga asal RM 235
-20% Now only RM 188.00
Penghantaran RM 15 (SM)


2.5L Casserole with cover
Harga asal RM 197.50
-20% Now only RM 158.00
Penghantaran RM 15 (SM)


2.5L Casserole with 1 pc steam basket
Hanya RM 217
Penghantaran RM 15 (SM)


 2.5L Casserole with 2 pc steam basket
Hanya RM 277
Penghantaran RM 18 (SM)



3.5 L Casserole with 1 pc steam basket
Hanya RM 247
Penghantaran RM 18 (SM)


3.5 L Casserole with 2pc steam basket
Hanya RM 307
Penghantaran RM 20 (SM)



6 pcs Casserole Vitro White with glass cover
Harga asal RM 547.50
Diskaun 20%
Sekarang hanya RM 438.00 sahaja
Penghantaran RM 25 (SM)



wahhh !! sangat menarik bila set casserole ini dipadankan dengan set hidangan serba putih. 

untuk tempahan atau sebarang pertanyaan boleh terus PM SINI atau 
whatsapp 017-7203640
call / sms 010-7602010




p/s: raya nanti plan nak buat barbecue dengan family..nak main bakar-bakar. best kan kalau sesekali berkumpul makan ramai-ramai.. apa kata korang cuba masak sate sendiri. kelasss kan.... :) team Sate Idaman ini akan bantu korang untuk dapatkan bekalan sate mentah. Tak payah la korang nak cuba try test buat sate sendiri, perap-perap bagai..kan buang masa tu... hehehe.  Sate mentah akan dibekalkan sekali dengan kuah sate. Lengkap! 
Tapi sate ni xdela jual online...tempahan hanya dibuka untuk anda yang berada di sekitar JB-NUSAJAYA-GELANG PATAH-SKUDAI. Boleh terus hubungi team Sate Idaman k..

No comments :

Post a Comment